Praca

Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem

Wójt Gminy Belsk Duży ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem w Urzędzie Gminy w Belsku Dużym. Termin składania dokumentów: 20 grudnia 2023 roku.

  1. Wymagania niezbędne:
    – spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) określonych dla stanowisk urzędniczych,
    – znajomość ustaw z zakresu wykonywanych obowiązków a w szczególności: ustawy Prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, o kształtowaniu ustroju rolnego, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o finansach publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    – samodzielność, dyspozycyjność,
    – umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu,
    – wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy,
    – niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe,
    – nieposzlakowana opinia,
    – prawo jazdy kat. B,
  2. Wymagania dodatkowe:
    – stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    – znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
    – umiejętność posługiwania się portalem internetowym zapewniającym dostęp do usług danych przestrzennych — GEOPORTAL oraz umiejętność poruszania się w systemie informacji przestrzennej — e-mapa.net
    – wysoka kultura osobista, komunikatywność,
    – mile widziane doświadczenie nabyte w jednostkach sektora finansów publicznych, a w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego lub stanowiących ich własność
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    – Prowadzenie klasyfikacji gruntów gminnych,
    – Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem ceny gruntów będących w posiadaniu gminy i gruntów nabywanych,
    – Przygotowanie projektów zleceń operatów szacunkowych,
    – Przygotowanie dokumentacji w celu załatwienia spraw związanych z wprowadzaniem nieruchomości i gruntów gminnych do obrotu stanowiących własność gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, uchwal Rady Gminy w sprawie zasad nabywania, zbywania, obciążania nieruchomościami oraz ich wydzierżawiania lub najmu,
    – Opracowywanie projektów uchwal Rady Gminy w sprawie Zasad
    gospodarowania nieruchomościami gminnymi,
    – Prowadzenie ewidencji gminnych nieruchomości gruntowych,
    – Ustalanie i opiniowanie przebiegu dróg gminnych,
    – Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem planów wykorzystania gminnych zasobów nieruchomości (grunty) stosownie z zapisem ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    – Przygotowanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego gruntów obejmującej zakres realizowanych zadań,
    – Współpraca z innymi instytucjami i urzędami w zakresie wykonywanych czynności,
    – Przygotowywanie dokumentów do przekształcania prawa wieczystego użytkowania w prawo własności nieruchomości,
    – Przygotowanie niezbędnych dokumentów do prowadzenia spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę,
    – Przygotowywanie dokumentacji do przetargów na dzierżawę, sprzedaż mienia komunalnego i usługi geodezyjne,
    – Przygotowywanie projektów umów z zakresu w/w czynności
  4. Warunki pracy:
    – wymiar czasu pracy — pełny etat,
    – wynagrodzenie stale,
    – praca biurowa, prowadzenie spraw związanych z zakresu budownictwa, planowania przestrzennego i ochrony zabytków,
    – praca przy komputerze, oświetlenie naturalne i sztuczne, nie wymagająca wysiłku fizycznego, sporadycznie praca również w terenie
  5. Nazwa i adres jednostki oraz miejsce pracy:
    Urząd Gminy w Belsku Dużym
    ul. Jana Kozietulskiego 4
    05-622 Belsk Duży
  6. Informacja dodatkowa:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Belsku Dużym nie został osiągnięty.
  7. Wymagane dokumenty:
    – list motywacyjny,
    – życiorys – curriculum vitae,
    – kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w załączniku do ogłoszenia),
    – oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (w załączniku do ogłoszenia),
    – inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencji, kopie świadectw pracy itp.,
    – wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
    (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
    osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

    – kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
    – oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności (w załączniku do ogłoszenia),
    – oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej – określić charakter działalności (w załączniku do ogłoszenia),
    – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (w załączniku do ogłoszenia),
    – kwestionariusz osobowy (w załączniku do ogłoszenia).
  8. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
    – osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Belsku Dużym ul. Jana Kozietulskiego 4
    – lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Belsku Dużym, ul. Jana Kozietulskiego 4, 05-622 Belsk Duży z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem w Urzędzie Gminy w Belsku Dużym” z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji w terminie do dnia: 20 grudnia 2023 r. (decyduje data wpływu do Urzędu)
    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  9. Dodatkowe informacje:
    – Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie, miejscu oraz godzinie przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.
    – Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych nie będą informowani.
    – Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowania w Biuletynie informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
    – Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
    – Kontakt w sprawie ogłoszenia:
    Ewa Korzenko-Sobiczewska – Inspektor ds. kadr
    e-mail: e.korzenko-sobiczewska@belskduzy.pl (preferowana forma kontaktu)
    pod nr telefonu: (48) 661 12
    81.

Więcej informacji oraz wykaz dokumentów: http://bip.belskduzy.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=5637

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *